- Головна
- Правила програми Shell ClubSmart
Правила програми Shell ClubSmart
1. Основні поняття й терміни
1.1. «Програма лояльності Shell ClubSMART» або «Програмі лояльності «Клуб Shell SMART» – інформаційно- технологічна система, що фіксує взаємовідносини між Організатором та Учасником.
1.2. «Організатор» – компанія, що організувала Програму лояльності Shell ClubSMART та має виняткові права на управління нею: ТОВ «Альянс Холдинг».
1.3. «Учасник» – особа, суб'єкт персональних даних, який заповнив всі поля анкети та виконує умови Програми лояльності Shell ClubSMART, що визначені Організатором.
1.4. «Партнер» – компанія, що за договором з Організатором надає Учасникам Програми лояльності Shell ClubSMART можливість отримати та/або використати SMART бали.
1.5. «Торговий пункт або точка продажу або АЗС, або магазин Shell» – місце продажу товарів та послуг Організатора, в якому Учасник має можливість накопичувати та/або обмінювати SMART бали. Повний перелік точок продажу вказано на сайті www.shellsmart.com.ua в розділі Карта АЗС.
1.6. «Основна SMART картка Shell Учасника» – віртуальна або пластикова картка лояльності з магнітною смужкою та цифровим ідентифікатором, яка надає Учаснику можливість отримання товарів та послуг за спеціальною ціною з використанням SMART балів.
1.7. «Цифровий ідентифікатор» - унікальний номер, нанесений на SMART картку Учасника. Він служить для ідентифікації особи як Учасника Програми з метою визнання його права на отримання подарунків та участі у акціях Організатора.
1.8. «SMART бали» – умовні одиниці, які нараховуються Організатором/Партнером Програми на SMART рахунок відповідної SMART картки Shell при виконанні Учасником умов Програми лояльності Shell ClubSMART, визначених Організатором, або під час проведення Організатором/ Партнером відповідних Акцій (Пропозицій) в рамках Програми, і які списуються на визначених умовах даної Програми, а також на умовах, визначених окремими Акціями (Пропозиціями) в рамках Програми, - у тому числі в рамках проведення Організатором Програми Благодійності.
1.9. «SMART рахунок» – електронний запис у базі даних Учасників, що містить дані про нарахування та використання SMART балів.
1.10. «Подарунок» – товар з асортименту магазину АЗС ТОВ «Альянс Холдинг» (Shell) або Каталогу Лояльності, визначений Організатором та/або Партнером, який Учасник Програми лояльності Shell ClubSMART має можливість придбати за спеціальною або акційною ціною відповідно до умов та Правил Програми лояльності Shell ClubSMART.
1.11. «Миттєвий Подарунок» – товар з асортименту магазину АЗС ТОВ «Альянс Холдинг» (Shell) або Каталогу Лояльності, визначений Організатором та/або Партнером, який Учасник Програми лояльності Shell ClubSMART має можливість придбати за акційною ціною відповідно до умов та Правил Програми лояльності Shell ClubSMART безпосередньо у точці продажу.
2. Нарахування SMART балів
2.1. SMART бали нараховуються на визначені Організатором товари, за умови надання SMART картки Shell під час розрахунку. Інформацію про товари клієнт може знайти на АЗС, на сайті www.shellsmart.com.ua або за телефоном гарячої лінії 0 800 500 423.
2.1.1. Нарахування SMART балів на пальне здійснюється на постійній основі згідно пункту 2.1.2. даних Правил:
2.1.2. 1 (один) SMART бал за кожен придбаний літр палива Газ, Диз. Пальне, А-92, А-95 та 4 (чотири) SMART бали за кожен придбаний літр палива V-Power 95, V-Power Дизель. 4 (чотири) бали за кожний придбаний літр палива V-Power 95, V-Power Дизель нараховується тільки при оплаті готівкою або банківською картою. При оплаті талонами та паливними картами (крім винятків описаних в п.2.6) – нараховується по 2 (два) SMART бали за кожен придбаний літр V-Power 95, V-Power Дизель.
2.1.3. Неповний літр не береться до уваги при нарахуванні SMART балів.
2.1.4. Додаткові SMART бали нараховуються на супутні товари в магазині Shell. Під час розрахунку клієнти отримують 1 SMART бал за кожні 10 грн витрачених в магазині. SMART бали не нараховуються на алкогольні товари та тютюнові вироби. Нарахування SMART балів на товари здійснюється на постійній основі згідно пункту 2.1.5. даних Правил:
2.1.5. Порядок нарахування SMART балів на товари. При нарахуванні балів відбувається округлення кількості нарахованих балів згідно математичної функції округлення до найближчого цілого числа:
- якщо дробна частина числа менша за 0,5, то число округлюється у меншу сторону;
- якщо дробна частина числа більша або дорівнює 0,5, то число округлюється у більшу сторону;
2.2. SMART бали нараховуються лише на перші 3 (три) транзакції в день.
2.3. Додаткові SMART бали можуть нараховуватися під час рекламних кампаній, спеціальних акцій та пропозицій від Програми лояльності Shell ClubSMART та Партнерів Програми лояльності Shell ClubSMART. Порядок та умови нарахування додаткових SMART балів визначається умовами відповідних рекламних кампаній, спеціальних акцій та пропозицій.
2.4. SMART бали стають доступними для використання протягом 1 доби з моменту здійснення купівлі, за яку їх було нараховано, але інформація про нарахування відображається у фіскальному чеку одразу після здійснення купівлі.
2.5. При використанні паливних карток та/або талонів нарахування SMART балів здійснюється на обсяг пального до 80 літрів за кожну заправку, на перші 3 (три) заправки в день.
2.6. SMART бали не нараховуються під час використання паливних карток EuroShell і E100 та/або талонів партнерів: «Манго», «Монобренд», «Глуско», «Крейн Енерджі», «Зог», «Автотранс», «Ск «Формула» та інших.
3. Використання SMART балів
3.1. SMART бали можуть бути використанні тільки якщо SMART картка Shell зареєстрована (заповнені дані ПІБ, мобільний телефон, дата народження) та не заблокована.
3.2. SMART бали, нараховані на пластикову картку Shell SMART. У разі невикористання SMART картки Shell протягом 12 місяців з дати останньої транзакції, SMART бали списуються з рахунку відповідної SMART картки без можливості їх відновлення.
3.3. Відповідно до кількості накопичених SMART балів на SMART картці Shell Учасника Організатор надає можливість Учаснику право придбати подарунки із каталогу Програми лояльності Shell ClubSMART або інший товар, за спеціальною ціною, встановленою Організатором. Під придбанням подарунку мається на увазі купівля товару за акційною ціною не меншою від 0,1 грн. з ПДВ.
3.4. Кожен SMART бал зареєстрованого учасника програми лояльності має термін дії 2 (два) роки з дати його нарахування. Кожен SMART бал на незереєстрованій картці має термін дії 6 (шість) місяців з дати його нарахування.
3.5. SMART бали не є засобом платежу, будь-яким видом валюти чи цінного паперу. SMART бали не мають грошового еквівалента і не можуть бути виплачені Учаснику готівковими коштами.
3.6. Учасник має право вибрати подарунок на власний розсуд, а Організатор забезпечити його видачу у разі наявності.
3.7. Видача подарунку здійснюється лише за умови наявності SMART картки Shell. Якщо подарунок замовлений за попереднім замовленням, то Учасник повинен мати при собі посвідчення особи, яке підтверджує власника SMART картки Shell та замовленого подарунку.
3.8. Після отримання Подарунку Учаснику надають відповідний фіскальний чек, у якому вказана кількість списаних Організатором SMART балів з рахунку Учасника.
3.9. Учасник Програми лояльності Shell ClubSMART має право на придбання подарунка у торгових точках чи Інтернет магазинах Партнерів зі списанням цінності подарунка в SMART балах автоматично після отримання Подарунка в магазині партнера чи отримання електронного сертифікату на електронну адресу.
3.10. Учасник Програми лояльності Shell ClubSMART має можливість прийняти участь в Благодійних акціях Організатора, в порядку та на умовах визначених Організатором відповідно.
4. Права та обов'язки Учасника
4.1. Учасниками Програми лояльності Shell ClubSMART можуть бути особи, які досягли віку 18 років.
4.2. При вступі до Програми лояльності Shell ClubSMART кожен Учасник отримує пластикову або віртуальну SMART картку Shell. Вартість пластикової SMART картки Shell 0.1 грн. з ПДВ. SMART картку Shell можна отримати в точках продажу Організатора або Партнерів на умовах, визначених Організатором та Партнерами або оформити віртуальну SMART картку Shell у мобільному додатку Shell Ukraine, у чат-боті Shell Smart Bot або на касі. Актуальний перелік точок продажу можна дізнатися на веб-сторінці www.shellsmart.com.ua в розділі Карта АЗС або за телефоном гарячої лінії Програми 0 800 500 423**.
4.3. SMART картка Shell обслуговується в точках продажу, що беруть участь у Програмі лояльності Shell ClubSMART. Їх перелік може змінюватися. Актуальний перелік точок продажу можна дізнатися на веб- сторінці www.shellsmart.com.ua чи за телефоном гарячої лінії Програми 0 800 500 423**.
4.4. Для блокування SMART картки Shell у випадку втрати чи пошкодження її пластикового носія, а також для його розблокування Учаснику необхідно звернутися до Організатора за телефоном гарячої лінії 0 800 500 423**.
4.5. При втраті SMART картки Shell Учаснику необхідно придбати нову SMART картку Shell у точці продажу за ціною встановленою Організатором або оформити віртуальну картку у мобільному додатку Shell Ukraine. Необхідно одразу зателефонувати на гарячу лінію для її блокування та перенесення балів на нову SMART картку Shell. У такому разі на ній буде збережено баланс рахунку SMART картки Shell на момент її блокування. Організатор Програми лояльності Shell ClubSMART не несе відповідальності за всі операції, що проводилися на рахунку SMART картки Shell до моменту його блокування.
4.6. Учасник має право у будь-який момент відмовитись від участі у Програмі лояльності Shell ClubSMART. Для цього необхідно зателефонувати на гарячу лінію Програми лояльності Shell ClubSMART та заблокувати свою картку.
4.7. Учасник у будь-який момент може дізнатися баланс накопичених SMART балів, зателефонувавши на гарячу лінію Програми лояльності Shell ClubSMART, зареєструвавшись на веб-сторінці Програми лояльності Shell ClubSMART (після реєстрації), або в телеграм чат-боті Shell Smart Bot (після реєстрації/авторизації)або у мобільному додатку Shell Ukraine.
4.8. Учасник має перевіряти подарунки при отриманні на касі АЗС.
4.9. Одному зареєстрованому Учаснику Програми лояльності Shell ClubSMART може бути присвоєно одночасно не більше одного Рахунку в Програмі лояльності Shell ClubSMART. У випадку виявлення двох і більше Рахунків, у яких співпадають зареєстровані персональні дані Учасників Програми за двома записами одночасно: 1) прізвище, ім’я, по батькові; 2) номер мобільного телефону, Організатор Програми має право об’єднати Рахунки та бали з Рахунків Учасника Програми лояльності Shell ClubSMART. У випадку виявлення двох і більше Рахунків, у яких співпадають зареєстровані персональні дані Учасників Програми за одним записом, а саме номер мобільного телефону, Організатор Програми лояльності Shell ClubSMART має право заблокувати такі Рахунки до виявлення достовірності наданих Учасником персональних даних.
4.10. Учасник має можливість за бажанням перерахувати свої бали на користь власника іншої SMART картки Shell, для цього зателефонувати на гарячу лінію.
5. Права та обов'язки Організатора Програми
5.1. SMART картка Shell з унікальним цифровим ідентифікатором є власністю Організатора Програми.
5.2. Організатор має право зупинити Програму лояльності Shell ClubSMART, скасувати чи змінити умови Програми лояльності Shell ClubSMART. У випадку закриття Програми лояльності Shell ClubSMART всі бали, набрані Учасником, можуть бути використані ним протягом 2-х (двох) місяців після публікації повідомлення про закриття.
5.3. Організатор має право відмовити у видачі основної або додаткової SMART картки Shell, вилучити чи заблокувати її за наступних обставин:
5.3.1. Використання чи спроба використання карток у спосіб, який не відповідає умовам та Правилам Програми лояльності Shell ClubSMART;
5.3.2. Будь-яка обґрунтована підозра у зловживаннях з боку Учасника щодо його участі у Програмі лояльності Shell ClubSMART;
5.3.3. Відкликання особою своєї згоди на обробку її персональних даних;
5.3.4. Надання особою недостовірних та/або неточних персональних даних чи інших відомостей при реєстрації SMART картки Shell;
5.3.5. Відсутність будь-яких операцій з використанням SMART картки Shell протягом 12 місяців;
5.3.6. Організатор не несе відповідальності за будь-які втрати чи збитки, які виникають в результаті вищезазначених дій.
5.4. Організатор зобов'язується належним чином збирати, зберігати, обробляти дані Учасників Програми лояльності Shell ClubSMART та використовувати їх у рамках Програми лояльності Shell ClubSMART та даних Правил. Всі дані Учасника зберігаються лише в електронному форматі.
5.5. Організатор періодично інформуватиме Учасника про його можливості та подарунки, проте не несе відповідальності за не доставку такого повідомлення, якщо це сталося внаслідок незалежних від Організатора обставин.
5.6. Організатор визначає перелік та кількість товарів та послуг, за придбання яких нараховуються та списуються SMART бали. Організатор має право змінити цей перелік у будь-який час, про що буде проінформовано у пункті продажу, за телефоном гарячої лінії 0 800 500 423** або на веб-сторінці Програми лояльності Shell ClubSMART https://shellsmart.com.ua/loyalty.
5.7. Організатор встановлює перелік точок продажу, в яких діє Програма лояльності Shell ClubSMART.
5.8. Очікуваний термін доставки Подарунка попереднього замовлення регулюється Організатором та вказується Учаснику під час оформлення замовлення.
5.9. Подарунок може відрізнятись від зображеного на сайті в каталозі.
5.10. Організатор має право проводити акції для Учасників та визначати додаткові умови для участі в них Учасників.
6. Персональні дані Учасника
6.1. Реєструючи SMART картку Shell особа подає персональні та контактні дані для реєстрації в інформаційній системі Програми лояльності Shell ClubSMART.
6.2. Заповнені персональні дані засвідчують дозвіл клієнта на обробку (збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання, поширення, знеособлення, знищення тощо) персональних даних, які вказані при реєстрації з метою персоніфікації особи як Учасника Програми лояльності Shell ClubSMART, у т. ч. для участі у всіх акціях та заходах рекламного характеру, що проводяться в рамках зазначеної Програми лояльності Shell ClubSMART, а також згоду на передачу (поширення) її персональних даних Партнерам Програми лояльності Shell ClubSMART та третім особам з метою їх обробки, в тому числі для здійснення персональних комунікацій з Учасником, передачі та отримання інформації. Заповнені персональні дані під час реєстрації SMART картки Shell засвідчують згоду Учасника з усіма умовами та правилами Програми лояльності Shell ClubSMART, обізнаність про те, що надані нею персональні дані вносяться до інформаційної системи.
6.3. Термін внесення даних до інформаційної системи Програми лояльності Shell ClubSMART через веб- сторінку становить 3 доби.
6.4. Дані Учасника є конфіденційними. Доступ до даних мають відповідальні особи Організатора і сам Учасник та інші особи, в тому числі Партнери, яким було надано доступ до цих даних на правових підставах, а також ці дані можуть бути надані на вимогу правоохоронних та/або інших органів відповідно до чинного законодавства.
6.5. Учасник несе повну відповідальність за достовірність даних, наданих ним.
7. Інші умови
7.1. Дані Правила діють від 17.06.2021 та опубліковані на веб-сторінці http:/shellsmart.com.ua/program. Організатор залишає за собою право в будь-який момент вносити зміни до всіх умов Програми лояльності Shell ClubSMART шляхом розміщення змінених Правил на сайті за адресою: http:/shellsmart.com.ua/program.
7.2. Організатор Програми лояльності Shell ClubSMART не несе відповідальності за якість товарів та послуг, які надаються Партнерами Програми лояльності Shell ClubSMART.
7.3. Для вирішення спірних питань Учасник повинен звернутись до Організатора та надати чек. Організатор залишає за собою право дати відповідь на звернення Учасника протягом 30 днів.
7.4. Програма лояльності Shell ClubSMART діє на постійній основі.
7.5. В рамках Програми Організатором/Партнером можуть проводитись Акції (Пропозиції), умови яких визначаються у Правилах окремих Акцій (Пропозицій), у тому числі проведення Організатором Благодійних Акції.
УМОВИ НАДАННЯ ОСОБОЮ ЗГОДИ НА ОБРОБКУ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ
Володілець бази персональних даних:
ТОВ «Альянс Холдинг» (Shell), Україна, 03680, м. Київ, вул. Миколи Грінченка, 4.
Форма надання згоди:
Заповнення форми реєстрації SMART картки Shell з використанням веб-сторінки Програми лояльності Shell ClubSMART.
База персональних даних:
База клієнтів- фізичних осіб, які беруть участь у Програмі лояльності «Клуб Shell SMART» для клієнтів ТОВ «Альянс Холдинг»
Категорії персональних даних, які обробляються:
Прізвище, ім’я, по батькові, особисті відомості (дата народження,), контактні дані (адреса, телефон, електронна пошта).
Мета обробки персональних даних:
Обробка персональних даних здійснюється з метою забезпечення реалізації правових, податкових відносин та відносин у сфері бухгалтерського обліку, які регулюються Податковим кодексом України, Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Господарським кодексом України та Статутом підприємства.
Дії з обробки персональних даних:
Збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання, поширення, знеособлення, знищення тощо. В тому числі передача (поширення) персональних даних Партнерам Програми лояльності Shell ClubSMART, розпорядникам персональних даних, третім особам, іноземним суб’єктам відносин, пов’язаних із персональними даними, яких визначає Організатор самостійно, з метою їх обробки, в тому числі для здійснення персональних комунікацій з Учасником, передачі та отримання інформації. Учасник погоджується з тим, що Організатор не зобов’язаний повідомляти Учасника про здійснені ним дії з обробки персональних даних Учасника відповідно до мети та цілей їх обробки. Персональні дані можуть оброблятись у картотеках та/або за допомогою інформаційно-телекомунікаційної системи.
Повідомлення про права суб’єкта персональних даних:
Наданням своїх персональних даних шляхом реєстрації SMART картки Shell, особа, тим самим, підтверджує обізнаність про те, що надані нею персональні дані вносяться до інформаційної системи - База клієнтів- фізичних осіб, які беруть участь у Програмі лояльності «Клуб Shell SMART» для клієнтів ТОВ «Альянс Холдинг», а також підтверджує ознайомлення з правами, які згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» та положеннями чинного законодавства надаються їй як суб'єктові персональних даних. Учасник зобов’язується надавати точні та достовірні дані при реєстрації SMART картки Shell, а також своєчасно повідомляти про зміни персональних даних, що стосуються наданих відомостей.
Строк, на який надається згода (дозвіл) на обробку персональних даних:
Згода (дозвіл) на обробку персональних даних надається володільцю персональних даних на невизначений строк, а саме на період (строк) дії Програми лояльності Shell ClubSMART, учасником якої стає особа. Застереження:
Не надання особою згоди на обробку її персональних даних на зазначених вище умовах, чи відкликання особою наданої нею згоди, виключає її від подальшої участі в Програмі лояльності Shell ClubSMART.
Більше інформації про збір та обробку персональних даних ТОВ «Альянс Холдинг» знаходиться за посиланням: https://www.shell.ua/політика-дотримання-конфіденційності.
*SMART = Смарт
**Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні, дзвінки з мобільних телефонів оплачуються відповідно до тарифів оператора мобільного зв’язку.